Zastanówcie się, jakie produkty powstaną w ramach wydarzenia i jakie rezultaty chcecie osiągnąć.

Opiszcie je – poniżej wyjaśniliśmy Wam, czym są produkty i rezultaty, i jak je możecie zmierzyć.

W rezultatach zaplanujcie pomiar wzrostu wiedzy uczestników – zadajcie im pytanie: W jakim stopniu zwiększyłaś/zwiększyłeś swoją wiedzę w tematyce projektu?. Mierzcie go za pomocą 6-stopniowej skali, w której 1 oznacza brak wzrostu, a 6 znaczący wzrost wiedzy. W sprawozdaniu podajcie, ile osób wskazało poszczególne odpowiedzi.

 

Produkt – to, co bezpośrednio dostarczycie lub zrobicie (np. liczba wykładów, warsztatów, wydanych broszur). Produkty możecie mierzyć przez listy obecności, raporty, zdjęcia, rejestrację uczestników.

Rezultat – zmiana, jaka nastąpi dzięki Waszym działaniom (np. wzrost wiedzy uczestników, poprawa ich kompetencji). Rezultaty możecie mierzyć ankietami, wywiadami, testami wiedzy, opiniami uczestników.